BISMILLAHIRRAHMANIRAHIM...



assalamualaikum semua...hehe...kali ni sy nk ckp sal blog Pn. Amira & En. Mukhsin..
bila yan bace blog ni...yan rse insaf sgt..yan selalu rse nk mnjd yg lebih baik..tapi mcm yg Pn. Mira ckp..nk berubah tu senang..nk istiqamah tu susah..so setiap kali yan bace blog ni yan akan muhasabah diri...sambil dgr lagu blog Pn. Mira dan juga suami..agpon lgu kat blog tu mmg antara lagu yg suke yan dengar..yan berdoa agar yan dapat beristiqamah untuk mnjadi seorang anak yg solehah dan juga seorang isteri mahupun sahabat dan juga sebagai hamba Allah yg solehah insyaallah...amin..doakan yan yer sahabat..:)..doakan sy
NURHARYANTI bt BORHAN..anakanda kepada ENCIK BORHAN DAUD dan PUAN HANITA MAZLAN..menjadi seorang yg solehah..begitu juga dgn ahli keluarga yg laen..yan harap..sahabat dapat mengingatkan yan dan beri semangat juga kata2 yg mampu untuk mnyemarakkan lg semangat yan untuk mnjd lebih baik dr hari ini..Insyaallah..

dikesempatan ini...yan ingin memohon maaf atas ketelanjuran kata2 yg pernh mmbt sahabat2 terasa kecil hati..maafkan yan...semoga Allah merahmati kita semua...

terima kasih buat sahabat yg yan kasihi kerana memberikan yan kata2 ini..

kurangkan mesej..banyakkan amal ibadat dan banyak luang kan mase dgn family..

mugkin bg yg lain..ayat ni biase di dengar..tp bg yan ayat ni cukup bt yan rase sgt sebak bila membacanya..yan terharu kerana masih ada lg yg kasih pd yan dan mengingatkan agar yan tidak lupa pd Allah..dan yan mula bertekad untuk merubah diri yg khilaf ini..terima kasih banyak2 sahabat...hanya Allah sahaja yg boleh membalas budi baik sahabat..

ayuh sahabat..ayuh kita sama2 memperbaiki diri mencari redha Illahi..selagi Allah meminjamkan kita dgn nikmat-Nya..selagi itu kita mampu berubah..jdkan halangan itu sebagai kekutan..cabaran itu sebagai semangat...jgn dengar kata2 syaitan...kuatkan diri..kuatkan tekad..selalu lah check hati kite..iman kita...pertingkatkan ia...ayuh...sama2 berdoa agar Allah memudahkan urusan kita..Insyaallah...:)

Comments

Popular posts from this blog

::Menjejak Cinta Illahi::

maaf..

SAYA FOLLOW U, U FOLLOW ME