JARAK

assalamualaikum...


buat hamba Allah yg mengenali diri ini...

waktunya sudah tibe.. untuk kite mula mnjarakkan dri...
biar tiada siapa yg sakit..
dirimu mengenali waliku...
jika benar Allah takdirkan dirimu untuk menemaniku...
In Shaa Allah..
satu hari nanti kau akan ditakdirkan untuk bertemu waliku...
andai ini yg terakhir kalinya...
maka sepuluh jari ku atur untuk memohon ampun dan maaf buat keluargamu jua buat dirimu...
 “Jarak ini ku harapkan dapat menjaga aku dan dirimu’
 Kini aku semakin mengerti, ‘JARAK’ ini bukan untuk menghukumku. 
Tetapi ‘JARAK’ ini untuk menjaga aku dan dirimu. 
Dengan ‘JARAK’ ini aku berjanji untuk berubah menjadi yang lebih baik. 
Dengan JARAK ini aku berjanji untuk memperbaiki cinta kepada Illahi.
Dengan jarak ini aku  berjanji untuk mencintai Penciptaku  lebih dari segalanya. 
Dengan JARAK ini aku berjanji untuk mendalami Islam hingga ke akar umbi. 
Dan Dengan JARAK ini jua aku yakin andai tiba saatnya nanti, aku  akan lebih bersedia untuk melayari semua ini dengan jalan yang diredhai. 
Terima kasih Ya Allah kerana memberi peluang kepadaku melalui jalan-Mu ini..."

Jarak Itu Menjaga Aku dan Dia

 27 Mac 2011... 5 tahun dr tarikh ini... masihkah dia ingat masihkah dy mengerti... semoga Allah merahmati wahai hamba Allah...

 


Comments

Popular posts from this blog

::Menjejak Cinta Illahi::

maaf..

SAYA FOLLOW U, U FOLLOW ME