Doakan saya SAHABAT


Ku mulakan dengan Bismillah..

* tarik nafas dalam2~~Lepaskan pelan2~*
Lega? something happen in your heart.. yang penting kita selesa dengan apa yang kita rasa. Alhamdulillah.. nikmat dari Allah..
rasa macam dah lama xmnaip... huhu.. bru hari ini tergerak nak ketuk2 blog ni..

Alhamdulillah, Im a senior now.. huhu.. Tahun terakhir di UMT.. semester terakhir... agak2 Master t nak smbung kat UMT lagi x? rasa2 macam x je..hehe...sebabnya.. jauhla... rasa cam xsnggup da berjauhan dengan emak dan ayah, adik2 dan karpet serta anak2nya...hihi

Allahurabbi.. selama 5 sem ambil kos SARJANA MUDA SAINS (MATEMATIK KEWANGAN) ni rasanya dri ini banyak sgt main2.. hehe.. dah sem 6 bru nk sdr..tapi alhamdulillah..result ok.. ok xbrmakna dekan ya sahabat.. ok tu bermakna.. xteruk... hehe..alhamdulillah buat masa ni xde lagi yang sangkut.. Alhamdulillah Allah permudahkan urusan ini.. dan harap2 semester 6 ini berakhir dengan jayanya tanpa perlu mengulang apa2 paper.. In Shaa Allah.. Allahumma amin..



Doa dari kalian yang membaca sangat2la saya harapkan dan ucapan terima kasih dan semoga Allah merahmati kalian..
teringat pesan guru di Sekolah Menengah Kebangsaan Selandar..Cik Hajah Rosni Othman..
"Jangan segan untuk menjadi pengemis doa." Jangan segan untuk meminta orang lain mendoakan kita.. hari2 jumpa siapa aja.. cakap kat orang tu.. doakan saya.. dengan senyuman manis dan tertib ya sahabat.. dan sehingga ke hari ini.. bila call mak.. "Mak jangan lupa doakan orang. cakap dengan ayah dan adik2 sekali." bila kawan nak solat. "Ehem, doakan saya sekali ya.." bila whatsup kawan yang jauh dari kita..yang sentiasa rindukan kite..ehe.."Awak! jangan lupa doakan saya... saya rindu awk."

ye memng manis, lebih manis dari madu lebah bila ukhwah yang terbina berlandaskan cinta kepada Allah dan Rasul.. selisih faham itu adalah normal dalam sesuatu hubungan .. namun ukhwah yg terbina kerana Allah, xkan benarkan virus perselisihan faham tu berlama-lama di dalam hati.. pastinya dalam terasa hati or perselisihan faham tu mesti kita akan usahakan minda dan hati kita untuk bersangka baik dengan sahabat kita. ye dok!

Makanya... saya ingin berukhwah dengan ukhti2 sekalian kerana Allah.. In Shaa Allah.. semoga Allah merahmati ukhwah ini... doakan saya ya..semoga kita sama2 berjaya di dunia wa akhirat...
doakan saya...doakan saya.. doakan saya...:)

ANA UHIBBUKI FILLAH EELA JANNAH.. Barakallah..:)

Wassalam


Comments

Popular posts from this blog

::Menjejak Cinta Illahi::

maaf..

SAYA FOLLOW U, U FOLLOW ME