Rinduku buat Kekasih..

dingin pagi begitu menyengat hingga ke tulang... dugaan bagi seorang muslim untuk bangun sujud kepada Penciptanya... begitu juga buat aku yg begitu liat untuk bangun di pagi yg dingin ini namun ku kuatkan tekadku hanya kerana rindu ku pada-NYA... sebagai penanam anggur yang begitu lapang masanya selepas SPM, waktu ku, aku habiskan dengan kekasihku... kekasih yang ku cinta..kekasih yang selalu ku rindu...kekasih yang sentiasa  aku agungkan... begitu hebat kuasa cinta itu.
.. Perasaan ini membuat aku rase tenang... lebih tenang dari dulu... Aku bersyukur atas nikmat yang diberi.... Semoga perasaan ini akan kekal untuk selamanya..InsyaAllah... namun di kebelakangan ini ku rasakan bagai ada sesuatu yang kurang dalam diriku... ketenangan ku tergugat..aku cuba mencari jalan penyelesaiannya,,..kalau dulu masa ku di habiskan untuk membaca novel...kini,novel ku telah berganti dengan Al-Quran... Novel cintaku telah ku tukar kepada novel cinta berunsur Islam... aku masih rasa diriku ini masih kecil untuk berfikiran seperti orang dewasa... masaku begitu lapang ku habiskan untuk beribadat kepada Allah...kekasih yang selalu ku rindu....kalau sebelum ini aku hanya membaca Al-Quran di sebelah malam..tapi kini,alhamdulillah...setiap solatku disudahi dengan membaca kitab suci itu.. kini.. hilang sudah rase kekurangan itu... Ia digantikan dengan rasa rindu untuk bersama kekasihku...Alhamdulillah... Syukur.. begitu agung kebesaran-NYA... mudah-mudahan rindu ku ini kekal dan makin bertambah sehingga ke akhir hayat... Amin.....(^_^)







Comments

Popular posts from this blog

::Menjejak Cinta Illahi::

maaf..

SAYA FOLLOW U, U FOLLOW ME